Bugün rutin kontrolde doktorum, bebeğin normal haftasına göre küçük kaldığını, iyi beslenemedigim için geride kaldığını söyledi. Nst ile kalp atışlarına bakıldı sorun yok. Fakat ben korkunc bir suçluluk duygusundayım. Gebeliğin ilk 4 ayinda bulantılar ve kusma nedeni ile bir sey yiyemedim. Doğrusu sonrasında da çok dikkat edemedim sürekli şehir değiştirmek zorunda kaldım taşınma vs nedeni ile. Doğum ortalama Ocak ayinin ortasına denk geliyor. Doktor kırmızı et tüket dedi onun dışında çok fazla açıklama yapmadı. Sizler ne önerirsiniz? Bebeğimin benim yüzümden gelişim geriliği yaşayacağı ihtimali çok korkutuyor. Kendimi ona karsi suçlu hissediyorum.