Ayserum 🥲🥲 hamilelik akıntısı iki numarada doğurana kadar devam etmişti bazen o kadar çok olmuyor Allah kimseye şu mantarı vermesin çok fena artık alın beni yatırın ben katlanamıyorum diye gitmiştim bazen kuruyunca da kabuk bağlar gibi oluyor takılıp kanıyo o denli benim artık travazolla geçecek bir şey değil ama sadece onu verip gönderiyorlar. Bilmiyorum belki egzama falandır artık doğumdan sonra direk ciddiyete gidicem detaylıca baksınlar ben artık katlanamıyorum hayat kalitesini büyük oranda etkiliyor özgüven ilişki her şey çöp