Beysu Kızlar merhaba hamileliğimi ilk öğrendiğimde 9,76 İkinci kan testimde 18 üçüncüde 30 dörüdncüde37,78 çıktı doktorum kimyasal gebelik olabilir dedi sizce öylemidir kasıklarım ağrıyor
bengonca Olabilir canım. Üzme kendini. Tekrar denersiniz olmazsa.. 😢 hem buradaki hanımlarda çok okudum kimyasal sonrası gebe kalan çok fazla. İnallah senin de öyle olur
Beysu Teşekkür ederim 🙏 çok yeni öğrendim terkar kan vericem inş bi umut öyle bişey yoktur diyorum kendi kendime