Kızlar bugün bebeğim 2 kez hareket etti bi sabah bide ikindin dün kımıl kımıldı normal mi sizce veyahut hareket azalması doğum belirtisi olabilir mi eşim nöbette bu yüzden panik yaptırmak istemiyorum hemen hastaneye gitmek istemedim bilgili olanlar yazabilir mi