Sdfarc38 kaç haftalık gebesiniz bilmiyorum ama kesinlikle doktora gitmelisin çünkü enfeksiyonda o olur genelde o akıntı ve enfeksiyonun en yüksek olduğu belirtisidir aslında ben çok yaşadım ve kremsi bi kıvam da olur . Ama gebeliğin son haftası ise ben ikinci kızımda daha şeffaf yeşile dönük avuç içi kadar akıntı gelmişti doğum nişanıydı .