Anne2829 Yenianne_61 hemen hastaneye gitmelisiniz zaten 39 haftada bebeğiniz çok şükür tamamlamış haftasını hiç beklemeyin tabiki
Nhrr Yenianne_61 hastahaneye gitmeniz gerekiyor. Hemen doğum olmayabilir ama suyun tamamı geldiyse bebek tehlikeye girebilir.
Meryeminannesi20 Yenianne_61 miktarı nedir çokmu geldi sızıntı halinde geldiyse panik yapçak bişey yok ama birden çok geldiyse bu doğumu tetikler sancınız başlar kontrol olmanızda fayda var 39 hafta gayet doğum zamanınız gelmiş
Meryeminannesi20 Yenianne_61 hazırlığınızı hemen yapın hastaneye gidin yatışınızı yaparlar bebek bugün gelir inşallah 😊
1Ali Doğum başlamış artık hastaneye gitmeden yapabilirseniz biraz merdiven inip çıkın çömelin açılmanız hızlı ilerlesin, hayırlı doğumlar 🌸
Elifsb İlk doğumunuzsa açılmanız geç olabilir. Su miktarına bağlı ama hemen hastaneye gitmekte biraz sıkıntılı çok eziyet ediyorlar ben suyum gelirse sancılarım sıklaşana kadar evde vakit geçirmeyi deneyeceğim
Yenianne_61 MkalpR doğurdum çok şükür çok güzel geçti şimdi kucağımda Allah isteyen herkese nasip etsin
R-veyda44 Yenianne_61 maşallah sıra bende rabbim sağlıkla evladınızi büyütmeyi nasip etsin inşallah 🥹🫶🏻
Aeell Yenianne_61 ay çık sevindim Allahim Analı babalı büyütsün netin oldu kilosu falan iyimi kac haftalik dogdu