BusZeyRas Merhabalar arkadaşlar, Kurtköy Ersoy Hastanesi Ümmühan Molak Avcı ya giden var mı? Kendisinin iletişimi vs nasıl? Maalesef 33 haftalığım doktor değiştirmem gerekiyor fikir verebilirseniz sevinriim🩵
Dilekulgtt BusZeyRas doktor dediğin biraz temkinli davranmayı daha dikkatli olmalı benim tercihim bana ultarsonda ense kalınlığı sınırda dedi perinatoloğa yönlendirdi belindede bişey var insan Bi dikkatli bakar veya alttan bakar Bi kez de emin olmak için. Ben önermiyorum kendisini
mbakyuz BusZeyRas merhabalar Ümmühan hanıma gittiniz mi gittiyseniz memnun kaldınız mı Allah analı babalı büyütsün inşallah
BusZeyRas Dilekulgtt ah getçekten mi? 🥲🥲 ben de salıya randevu almıştım. Hiçbir doktor ve hastane içime sinmiyor doğuma 5-6 haftam kaldı kafayı yiyeceğim
Dilekulgtt BusZeyRas bende öneri üzerine gittim emin olun aslında soğuk Bi yapısı var zamanla alısıyorsunuz. 12 haftaya kadar kendisine gittim ama son hafta hayal kırıklıgına uğradım nasıl anlamaz bş doktor belindekinin kordon olduğunu basit ihmaller sadece bizi kahreder ense kalınlıgı da normal çıktı ufak tefek yanlışlar olmamalı. Yinede sizin tercihiniz denemek isterseniz sizin kararınız ama ben böyle bişey yaşadım kişiliğine bişey diyemem ama basit ihmaller yaşadım doktorluk yönünden 40 doğurdum
Dilekulgtt BusZeyRas ondan sonra zaten bende doktor bulamadım 22 haftalık oldum ben bile hala doktor araştırıyorum Bi kaç kez özel perinatologa gittim o kadar. Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah
Hcrt25 BusZeyRas Pendik Medipolde Aytekin hanımı öneririm ben de bir çok araltorma sonucu sonunda içime sinen bir doktor buldum o yüzden kesinlikle öneririm ben çok memnunum
BusZeyRas Dilekulgtt ben de velim perinatolog ona gittim medipole gittim bir de en son bu doktoru deneyeyim demiştim ama siz böyle deyince strees oldum. Salı bir gideyim olmazsa medipole decam edicem zaten son 5-6 haftam kaldı
BusZeyRas Himommy ah canım benim erken olmuş ama olsun sağlıkla kavuşmuşsundur oğluşuna nasıl geçti naptınız a
Himommy BusZeyRas suyum gelmeye başlamıştı gece sızıntı şeklinde sabah doktora gittim açılmam vardı akşamına doğum yaptım bebek şuan küvezde bugün normal de 34+1 haftalık oldu, çok şükür bir sıkıntısı yok emme yutkunma refleksi gelişsin diye bekledik bugün emzirmeyi deneyeceğim
BusZeyRas Himommy ay mallah annesi erkenci kuşuna. Hiç sıkma canını yakında kavuşursunuz bak emzirmeye bile başlayacakmışsın. Ben de gönlüme göre bir doktor bulamadım çok stresliyim. Haber ver canım küvezden çıkınca