HazelSeren Kbrtrkglkskn canım ameliyat sonrası sorun yaşayan cok var dikişler normal ve ilgi yokmuş olanlar öyle söyledı bende kontrole oraya gıdıyodum ama doğuma özele gıdıcem yorumlar ıyı degıl
HazelSeren Kbrtrkglkskn bende çam sakura takiplisiyim ama doğumu orada yapmıcam benımde sezeryan doğum sonrası enfeksiyon riski olanlar çok varmış ve dikişleri hastalara göre normal dikiş yapıklarıda oluyor kaç kişiye denk geldım dikiş aldırmaya geldım diyen o yüzden özelde doğum yapıcam
Zeyzeyy- Kbrtrkglkskn ameliyathaneden memnun kalmış doktor elini tutmuş sakinleştirmek için başını falan okşamış ama dikiş yeri enfeksiyon kaptı doğumdan bir hafta sonra tekrar ameliyata alındı ameliyat anında memnunmuş ama sonrası berbat diyor ilgilenmemişler hiç
Kbrtrkglkskn Benimde kafam karıştı iyi yorumlar da var kötü yorumlarda, 2. sezeryanım olacak, acaba sıkıntı yaşayanlar dikkat etmedikleri için mi yaşıyor çünkü dikişte ne olabilir ki
2cocuk2kopek Kbrtrkglkskn canım aklın varsa başka hastaneye git ilgi alaka sıfır kesip biçip kendi haline bırakıyorlar
9903 Benimde kafam çok karışık ama orda genelde asistanlar giriyor doğuma büyük ihtimallede dikişi onlar atıyordur o yüzden sıkıntı oluyordur diye düşünüyorum….. Yorumları okudum çok kötü gerçekten ilgi sıfırmışn
Kbrtrkglkskn Ç 9903 çok memnun kalıp hiç sıkıntı yaşamayan insanlarda okudum anlayamadım ama o yüzden post açmak istedim, bakalım deneyimleri bekliyorum
beyzanur_kbn Kbrtrkglkskn ben haziranda doğum yaptım dikiş konusunda sıkıntı yaşamadım ustelik kilom fazla yani karnim dikisimin uzerine dogru geliyor diyebilirim coo dikkat ettim gazli bez koydum üzerine hic islak kalmamasina vs. Dikkat ettim bi sorun olmadi şükür, tabiki o hastaneden memnun olmayanlar da var ama ben gayet memnun ayrildim kendi adima söylüyorum tabi ayrica 6 gün kaldim sezaryen sonrası. Merak ettigin ne varsa sorabilirsin👍🏻
ymrtsc beyzanur_kbn öncelikle cok gecmis olsun. Sezeryan sureciniz nasildi? Ben de kilolu bir gebeyim kafamda acabalar cok fazla. Benim de gobegim dikisimin uzerine gelecek, nasil bir surec izlemem lazim ameliyattan sonra. Birde neden 6 gun kaldini hastanede?
beyzanur_kbn ymrtsc çok teşekkür ediyorum 😊 Biraz sıkı bir atlet olsun yaninizda onu giyersiniz göbeğinizin sarkmasina biraz engel olur bir de dedigim gibi pamuklu bi kumaş olur bi bez parçası olur yaninizda bulunsun ara ara sezaryen yerinize koyarsınız terlememesi için ,eve gecincede gazli bez koydum o da cok iyi oluyor birde yürüyüş yaptığım zamanlar dışında oturmayip uzanmaya calistim oturunca dikis yeri karnin altinda kalmamasi için
beyzanur_kbn ymrtsc 6 gün kalma sebebimde ameliyattan bi gün önce yatış vermişlerdi birde ameliyattan sonra hizli bi kan değeri düşüşü yaşadım zaten degerlerim hep düşüktür iyice kötü olunca 2 unite kan verip gozlem altinda tuttular bi gece daha iki gece de kizimin idrar tahlillerinde temiz sonucunu gormeyi beklediler eve gondermediler enfeksiyon olmadigina emin olmadan