Kızlqrrr bugun kontrole gittim 6+3 kalp atısını ve bebeği gordu dr ama sanki kese biraz şekilsiz gibi dedi asistandı bakan sonra dedi uzmanda kalp atısını gorduysen sorun yok dedi ama benim içime hiç sinmedi nedem öyle dediniz dedim su an sıkımtı yok dedı sonrada ama benım içime kurt düştü biraz kese armuta benziyo usg kağıdında