Umayy1 Kızlar bebeğim 3ay 7 günlük rota aşısı zamanı geçmişmidir, herkes bişey diyor ebe yaptır bence çok zor diyo bilemiyorum lütfen bilginiz varsa yardımcı olurmusunuz
Booksandcats Ayda ya da 3. Ayda yapılıyor diye biliyorum biz 2de yaptırdık sizin zamanınız da geçmemiş