Zecmel Merhabalar bende ağustos ayında inşallah ikinci bebeğimi kucağıma alacağım. Henüz kese görmedim cuma günü kontrolüm var. Kese gören varmı beta değeriniz kaçtı?
agustosguzeli Zecmel Zecmel merhabalar 6+4üz bizde. Pazartesi günü 7 haftalık oluyoruz kalp atışı icin gidecegizzzz
sedakyhn Zecmel benim de ikinci bebeğim 4+0 biz de kese gormedik beta düşüktü tekrar kan vermek için pazartesini bekliyoruz
U-M_mom Zecmel 3+4 daha yeni öğrendim kan verdim beta 24 çıktı doktora henüz gitmedimmbi 10 gün sonra falan giderim büyük ihtimalle benimde üç buçuk yaşında bi bebeğim var
Senayilmaz1 Zecmel hayırlı olsun 🌸 benimde ikinci gebeliğim olacak 3 buçuk yaşında bir oğlum var 4+6 yım.
Zecmel Pinarpa bende bugün 5+6yım ama daha kese görmedim biraz fazla free davranıyorum bu sefer galiba haftaya kontrolüm var
Zecmel Pinarpa ya öyle demeyimde şimdi sürpriz oldu biraz ilki uzun zaman sonra oldu ikinciyi beklemiyorduk. Tabi şaşırdık öğrenince bide yeni yaşına girdi ilki muhtemelen ağustostan sonra beni hunili bir hayat bekliyor 😂
Zecmel agustosguzeli ayy hadi inşallah çarşamba görcem bende😅 midem aşırı bulanıyor şimdilik sabahları kusmayla geçiyor
agustosguzeli Zecmel ya benim hiç bulantım olmadı henüz sadece böyle kasik ağrılarım ve göğüs ağrım var
Zecmel agustosguzeli ilk bebeğimde 6.5 de başlamıştı bunda erken başladı yaa. İşkinde niye benim midem bulanmıyor diyordum nerde dedim 6ay her gün kustum kalında da ara ara kustum
Zecmel sedakyhn inşallah sağlıklı bir şekilde artar bende görmedim henüz Çarşamba akşam görcem inşallah