Patito__ Songul_T bu testler cok bole cikiyor Denk gelirse hanilelk dogru cikiyor Denk gelmesse dahte pozitif Yani bekleyin braz daha bu cok arada bir gosterge
Aslaninannesi_ Songul_T özelde ver canım betana baktır sadece ücreti çok fazla değil ben haziranda 250 liraya baktırmıştım
Songul_T Aslaninannesi_ bulunduğum yerde özel hastane çok uzakta var kendi aracım da olmadığı için gidemiyorum 🥲
Songul_T Patito__ Adetim de gecikti baya o yüzden bi test yapayım dedim ama içimden bir ses hamilesin diyor şuan hamilelik düşünmüyorum zaten ama var gibihissediyorum
esmanurbaz_ Songul_T çok silik benim adetim 2 gün gecikti aynı testle yaptım ben burdayım diyordu çizgi sende baya silik yanı geç döllenme olmuş olabilir gebelik olmayadabılır görsel ekleyemıyorum yoksa atıcam resım
Songul_T esmanurbaz_ Anladım ne demek istediğini ilk gebeliğim de benimde gayet netti çizgi ama bu geç döllenme olabilir dediğiniz gibi