Mucizemmm_ Kızlar evde kürtajsız düşük sonrası ne zaman yumurtlama gördünüz bir de ne zaman regl oldunuz ortalama süre olarak. Kaçıncı ayda hamile kaldınız bir de?
Gizem1504 Mucizemmm_ kanamam 3 4 gün sürdü düşükten 27 gün sonra ader oldum ama döngüm değişti 1 2 gün geçen ay korunmayı bıraktım nasip bakalım
Yakamoz20 Mucizemmm_ düşük yapınca kanama başladığı gün adet sayılıyor benimde öyle oldu 10 nisanda düşük yaptım 10 mayısda adet gördüm mesela daha sonra korunmayı bıraktım hemen hamile kaldım ovulasyon testi kullanıyorum
poyrazmom_ Mucizemmm_ düşüğün ilk gününden itibaren 10 gün kanamam oldu 32 gün sonra regl oldum yumurtlama takibi yapmadım bir süre onun için bişey diyemem ama düşük sonrası korunmasız 6. Ayımda tekrar hamile kaldım canım inşallah sana da nasip olur kısa zamanda 🥰
canimbebegim0909 Mucizemmm_ merhaba ben düşükten sonra kanamam bitti ve yumurtlama testi yaptım 19.günde yumurtlama gördüm isterseniz sizinle yumurtlama takibimin resmini paylaşabilirim
poyrazmom_ ikizlerin_annesi__ yok hayır rahmin toparlanma süresine bağlı hemen hamile kalanlarda var bana doktorum korunmana gerek yok dedi hiç korunmadık 6 ay sonra gebelik oldu