Brgmde doğunca her bebek biraz kusuyor fazla mamayı atıyor ama reflü de çok başka kusuyor. Fışkırtarak ve çok sık. Zaten bir aksilik olduğunu anlıyorsunuz🌸 inşallah böyle bir hastalığı olmaz tabi. Olursa alırsınız yatağını. Bence öncesinden gerek yok. Hee baktınız gerçekten ihtiyaç hissediyorsunuz doğumdan sonra da alabilirsiniz. İster avm’ye çıkıp hi tut atarsınız eksiklerinizi tamamlarsınız yada artık Herşey bir tık mesafemizde. Anadolu’nun ücra bir köyünde yaşamıyorsanız 2 güne kargo elinizde olur 🌸
Her bebeğin ihtiyacı her annenin bakış açısı farklıdır. Benim elzem ihtiyacım size hiç fayda sağlamaz. Bazı şeyleri bebeğiniz dünyaya gelince alın. Tabi bu benim tecrübem