Minikfasulyem_1 Selamlar nerede doğum yapacaksınız kızlar 22. Haftamdayım ekole gidiyorum ama yılbaşından sonra fiyatlar zamlanacak şuan 45 bin civarıymış sanırım 30. Haftada sabitleme yapıyolarmış