Zeynep1401 İzmirde şehir hastanesi veya tepecik kadın doğum hastanesinde detaylı ultrason yaptıran oldu mu yada yapılıyor mu bilgisi olan varmi?
Zeynep1401 Anneolsamkeske doktorum tepecik hastanesi ve şehir hastanesi yapıyor diyo duydum ama yapan perinatoloji doktoru olmalı radyoloji doktoru değil dedi
Zeynep1401 Anneolsamkeske bir de duyduğum kadarıyla devlette takipli olman gerekiyormus kendi doktorun randevuyu ayarliyormus
Aysecan0335 Ege üniv. Hastanesinde yaptırdım çok güzel geçti sadece renkli değil ultrason ama her yerine detaylı bakılıyor . Ama çok önceden almanız gerek randevuyu
Anneolsamkeske Aysecan0335 ay cok tesekkur ederim peki perinatolojiye mi randevu alınıyor kadin doguma mi
Aysecan0335 Zeynep1401 aynen özeldeki cihazlar kadar iyi değil ama perinatalog inceliyor ve her yerine detaylı bakılıyor
Canslayd Ege üniversitesinde baktırdım baya inceledi çok memnun kaldım, bebeğimi renkli olarak gösterdi ekranda sadece ultrason kağıdı renkli çıkmadı . Ben Ege üniversitesi takipliyim doktorum verdi randevuyu bana
Yamacefe Anneolsamkeske yol uzun gelmeyecek ise manisa şehir hastanesine gidip ücretsiz yaptırabilirsiniz izmirde malesef ege yapıyor tek oma da aylar öncesinden randevu almak gerekiyor
Anneolsamkeske Yamacefe yaaa oyle mi e belki iptal eden vs olur perinatologdan mi randevu alınıyor acaba
Yamacefe Anneolsamkeske bence şart yani sonuçta bebeğinize Allah korusun anne karnında yada doğumdan.sonra müdahale edilecek durum.vsr ise önlemi alınsın ona göre tedavi edilmesi için siz ve bebeğiniz için gerekli bir işlem dediğim.gibi maddi olarak bir sıkıntınız var ise manitaya gidebilirsiniz tren ile uygun gelir gitmenize yine de tercih sizin