rumeysa_1c Benim de öyle maalesef nolcak bilmiyorum nefes alamıyorum gerçekten ağladım bu yüzden bugün
rumeysa_1c 9903 sezeryan oldum 41+1 de bebeğim kanala bile inmemisti doktor niye 2 gün suni sancı çekiceksin dedi son seçimi bana bıraktı bende sezeryan istedim
9903 rumeysa_1c ben de 40 hafta oldum Çarşamba alayım dedi cuma istedim çok korkuyorum Allah’ım hayırlısını versin.