Herkese selamlar. 13 haftalık gebeyim 2 li tarama testinde ense kalınlığı 1.6 çıktı doktor normal dedi ancak ultrasonda bebeğin uygun pozisyonda olmadığı için burun kemiğini göremedik. Haftaya gelince yine bakarız dedi. Ancak ben risk var mıdır diye strese girdim. Aranızda bunu yaşayan var mıdır?