Nakskdkdkd evet canım buhün 5. Gün😊 çok korktum doğuma bir hafta kala heyecan korku herşey vardı ama asla korktuğum gibi olmadı sadece ayaklarımı hissetmeyince çok panikledim ayaklarımı oynatmak istiyorum ben diye biraz sayıklandım🤣 oynatıp napıcaksın demişti doktorum hemen başladılar hava verip sakinleştirdiler midem bulandı ilaç yaptılar bebeğim hemen çıktı hiç korkulacak bişey yok gerçekten ilk yürüyüşte zorlamadı beni benim canım çok tatlıdır ama hiç öyle olmadı sondayı çıkarırkende hiç bişey hissetmedim ,gaz çıkışınıda hoşaf içtim daha yürümeden çıkardım. Mutlaka hoşaf görürün yanınızda ve bol bol yürüyün ben 1 saatte bir yürüdüm kolay atlattım çok şükür dikiş yerimde yanma felanda olmadı :)