kubrarsn Kızlar gebeliğimin 1. ayındayım saçlarım çok yıprandı, dökülüyor düz boya ve Keratin bakım yaptırmak istiyorum ama çok kimyasal içerdiği için bir zararı olur mu bilemedim
Merve-metin kubrarsn benim doktorum kesinlikle izin vermiyor kimyasal içerdiği için organik boya yapabilir miyim dediğimde ona bile izin vermedi bebeğinin sağlığından önemli değil doğumdan sonra boyatırsın benim saçlarım bembeyaz oldu boyamıyorum 29 haftalığım henüz
Kbrhrn kubrarsn keratin düzleştirmesi esnasında o çıkan kimyasalı solumak normal insan için bile çok çok zararlı
Edoss123 Ben de doğum yapmayı bekliyorum beyaz olsun saçımda bişey olmaz bebek sağlıklı olsun da yeter ki
kubrarsn Evet haklısınız çevremde hamile olup saçını boyayan çok tanıdığım var doktor önermiyor ama boyuyoruz diyorlar yinede, Keratin bakım boyadan daha riskli tabi
Hilallly kubrarsn boya organik boyayla bi şekilde olur belki o da 3 aydan sonra keratin çok zararlı normalde bile bence asla yaptırmayın
Gunduzanne kubrarsn yüzde beşyüz zararlı. Keratini yapan insan bile gözleri yaş içinde kalıyo çok etkilenir bebek. Yapmayın