Masalceylan Kızlar tıpta kan verdim ama barkod sistemi vs yokmuş baktırmadılar benim gitmem gerekiyor veya akşam aticaklarmis ben kendim bakabilirmiyim ki
Masalceylan Slmcnmyeniben yok canım e nabıza düşmüyormuş onların ki meraktan Çatlıcm hemşirede ben sana atarım dedi. Bilseydim beklerdim ya
Masalceylan Amonim bilmiyorum ya hemşire ben akşam aticam sana dedi bilsem gider alırdım yda beklerdim bi saate çıkıyordu zaten merak ediyorum ya
Meloakar Telefondan sonuç bildirmeleri yasak dilerseniz tıp merkezini arayıp mailinize sonucu atmalarını isteyebilirsiniz
Masalceylan Meloakar evet maile atabiliriz dedi hemşire sonrada vazgeçti ben numarana atım direk dedi bende tamam dedim gidiş o gidiş
Masalceylan Amonim yok maalesef ama aradigimda da soylicem bilsem kendim alırdım madem atmicaksinix niye atarız diyorsunuz
Amonim Masalceylan negatif olunca hep 0 yada 1 çıkıyor sizin gecikmeniz var mıydı 2 yükselebilir belki
GezenTavuk_2 Masalceylan inşallah gonlunuzce olur benim de 2 çıkmıştı ama yükselmesi yani 3-4 olunca bir ihtimal diyorlar 2 binde bir oluyormuş ama inşallah gönlünüzce olsun