Merhaba arkadaşlar. 26+6 haftalık gebeyim. 2 gündür hafif ağrım vardı regl ağrısı gibiydi. Dün doktoruma gittim ultrasonda herşey normal çıktı ama nst ye dr bağlamak istedi. Nst de düzenli sancım çıktı 30 a çıktı en fazla ama düzenliydi. Doktor yatış verdi ilaç serum geceyi orda geçirdim. Ağrım geçti. Nst de bu sefer max 20 yi buldu sancı ama düzenli değildi. Doktor taburcu etti ilaç verdi. Yatacaksın dedi 2 gün sonra tekrar nst için gel dedi. Eve geldim ama çok korkuyorum. Bebeğim daha çok küçük. Erken doğarsa diye ödüm kopuyor. Başınıza böyle bir durum gelipte atlatan var mı ?