Tospkkk Kızlar bugün tam 38.haftaya girdik, hala hiç sancı vs yok ne zaman doğacak bu bebişler? Sizler ne durumdasınız, neler yapııyorsunuz 😅
Ssenasri Tospkkk 38+3 deyiz bizde hiç sancı yok maşallah 😂 ada çayı hurma merdiven in iç başladık bakalım 4 gündür ama artık ağırlaştım gelsin istiyorum 🥹🥹🤎sağlıkla kucaklarımıza alalım inşallah 👼🫶
Busratasgunes Tospkkk Aynıyız bizde 38+0 dayız. En son 1 cm açıklık vardı. Çookk hafiften adet sancısı gibi ağrılar gelmeye başladı. İnşallah sağlıkla kucağımıza alırız hepimiz bebeklerimizi.
Tospkkk Ssenasri amin inşallah 🙏🏻 evet artık doğacak haftaya geldiler şükür ben de doğsun istiyorum ama tık yok 😂
Tahamm 38+3 bende de bi gelişme yok ama vajinamda aşırı baskı var bazende ağrı nişanınız geldimi her gebede geliyormu
Tospkkk Tahamm evet benim de kasıklarıma sancı giriyor bazen ama başka bi belirti yok nişan gelmedi çoğunda geliyormuş bazılarında birden su geliyormuş
Tospkkk Busratasgunes amin inşallah 🙏🏻 bana alttan muayene yapmadı doktor henüz açılma da yok sanırım
Hlybyrkk Bizde yarın tam 38 haftalık oluyoruz, 35+5 de nişanım geldi 2 cm açıklıkla ama hala daha bekliyorum bakalım 🤍