Baharer321 Kızlar kasığım ağrıyo ama çok şdeetli kovrandırcak kadar değil böylr her an adet olcakmış gibi bir ağrı normalmi bu haftada
baharhanimm Baharer321 ben de 17. Haftadayım kıvranıyorum resmen daha din gittim doktora her şey yolundaydı ne oluyor anlamıyorum bir türlü
Baharer321 umutluanneadayi ya bu hafta benim kasık ağrım çok oluyor 2 gün öncede vardı sonra geççti kendiliğinden şimdi gene bi geliyor bir giidyor anlıcağınız normal diyolar ama bakalm
Baharer321 baharhanimm benimde doktor normal bişey görünmüyor dedi 2 gün önce gayet iyi dedi muhtemelen kesesi büyüdüğü için rahimde büyüyor ondan