Zeyn2203 Kızlar pazartesi kan verdim 524 doktor dünde istedi verdim 1225 çıktı bugün sonuçları alıp gittim hicbirsey demeden yine kan verip gelirmisin dedi kollarım morardı artık kan vermekten sizce doktoru değiştireyim mi?
Eda42_ Zeyn2203 Değerin güzel artmış gözün aydın olsun 🤰🏻🤰🏻belkide tekrar artış nasıl diye bakmak istemiştir şimdilik devam edin farklı kötü yorum birşey söylerse o zaman değiştirin
poyrazmom_ Zeyn2203 yani doktor ilgisiz gibi kan sonuçların gayet iyi ama zaten bu değerle kese görünmez muhtemelen o yüzden bakmamıştır 1500 üstü kese gözükür genelde cihaz iyiyse bu son kan verişiniz bidaha istemez diye düşünüyorum
Mavikizkaracocuk Bence sonuc güzel ama bende defalarca kan vermiştim doktorunuz temkinli biri bence normal
Zeyn2203 Mavikizkaracocuk ilk gebeliğim sürekli tekrarlayınca bide bişey demeyince acaba kötü bişey mi var diyorum
Zeyn2203 poyrazmom_ doktor çok ilgili bu sefer demeyince şaşırdım bende inşallah dediğiniz gibi bu son kan verisimdir 🙏🏻