esractn Gulem Ilk bebegimin kalbi durdu, 8 haftalıkken. Suan 16 haftalık ikizlerime hamileyim, o şekilde iğne vurulmuyorum, hic bisey kullanmıyorum daha doğrusu 🤷♀️
Gulem esractn Bende bu gittiğimde doktoruma sorayim en iyisi :) Allahım kucağına almayı nasip etsin ☺
Habibee [bilinmeyen] 3 dusukten sonra kontrole gittim doktorum rahmin çok güzel hiç bi sknti yok dedi 6 ay hamile kalamasazsan gel dedi doktorum gittim rahim filmi fln istedi ben istemedim biraz daha beklicem dedim 2 ay sonra hamile kaldim cunku ben kendi bünyemi biliyorum hemen hamile kalamıyorum 1 seneyi fln buluyor. dusukten sonra araştırdık kanpihtilasmasi cikti sonra folik asit coraspirin verdi onları kullandim kullaniyorum halada 4 ayima girdim çok şükür doktorum iğneyi suan gerek duymuyorum dedi doktoruma guveniyorum ben prf. doktor
Habibee [bilinmeyen] ben oncekinde folik asit kullanmadim bebek gelismedi 5 haftalikken kendiliginden düştü