Geçen hafta dr ıstırahat et dedi karnım sürekli taş kesildiğini ağrıdığını söylediğim için erken doğum riskin var dedi iki gündür sanki öyle sancılar giriyo ki ne yürüyebiliyorum ne doğru dürüst yatabiliyorum böyle olup vaktinde doğuran varmı önceki gebeliğimde hiç yaşamadım böyle