mrymbrl Herkese merhaba. Bu isim konusu kafamı allak bullak ediyor kızlar benim bir kızım var ismi Fatma Beril. Allah kısmet ederse bir kızım daha olacak 31.haftamdayım nerdeyse ve hala isme karar veremedik. Siz kaçıncı haftada karar verdiniz? İsim önerileri alabilir miyim ??
AnayimBenAna_ mrymbrl ilk kızımın adı beril :) berikom diye seviyorum bende ikinciyi bulamadım bi eylül var aklımda ama eşim beğenmiyor onuda :) ama ben kızıma ezberlettim kardeşimin adı eylül diye geziyor 😂
Bahartekinsoyy mrymbrl 29 haftalığız bizde karar veremedik çok zor bişeymiş gerçekten hiçbir isimi beğenemez olduk 🤣🤣
adatuna mrymbrl hamile olmadan ismi aklımdaydı hep bu gebeliğimde. İlk gebeliğimde ise 4.ayda belirlemiştik
Berfin19 Merhabalar. 22-23.cü haftamızda karar vermiştik Almila koyacağız inşallah. Umay, İlay, Tomris, Bengi’de aklımızda olan isimlerdi.
turanmom 36haftaya girdik haftaya doğum var daha bugün karar verdik oğlum TURAN kızım ÜLKÜM olucak inşallah 🥰🤲🏻🇹🇷
bir_busra Bizde çok önceden karar vermiştik daha cinsiyetimiz belli değil ama kız olursa İnci erkek olursa Cihangir koyacağız inşallah, belki sana da fikir olur canım 😌
eliff4 mrymbrl bizde hala karar veremedik 29. haftadayız eşime kalsa Beril ama ben yinede kararsızım bilmiyorum güzel bı isim mi ?