kızlar ben düşük yaptım bugün 50 gün oldu 3 4 hafta önce kanamam bitti birliktelik oldu sonra kanama tekrar devam etti doktoruma sordum uzun süreden sonra ilk birliktelikte normaldir dedi baş dönmem baş ağrısı akıntım var belirti olarak o 3 4 günde tutma ihtimali varmj kanamam ondan sonra devam etti leke şeklinde 1 haftadır bitti bide bu ilk testim idrarım geliyordu yapar yapmaz bu çıktı inanamadim tekrar test aldım idrarım gelmiyordu zorladım resimde görünmüyor ama gözle görünüyor acaba idrarım gelmediği için mi yok derece de çıktı