Kızlar gebelik şekerim yüksek çıktı açlık değil tokluk diyetle çözülebilecegini söyledi doktorum ama bana verilen diyet sanki ölümcül diyet doymadan kalkıyorum bunu anlıyorum ama bebeğe kilo aldıracak veya iyi gelecek herşey yasak örneğin muz ceviz badem gibi çok çok nadir denildi ve üstüne şeker tüketen biri değilim sıfır şeker diyor bu sefer canım çekiyor ve çekincede yemeyeceksin dedi doktorum ve 65 ile gebe kaldım 79 um şuan bebeğim 30 haftalık çok şükür bebeğin kilosu boyu işte suyum vs hersey iyi bana önerebileceginiz bir tavsiye varmıdır