Kızlar hepinize merhaba. Adetim 26 kasımda bitti 27 kasımda ovülasyon testlerim çok koyu çıkmaya başladı. Uygulama 27-28 Kasım tarihlerindeki testlerimi yüksek hamilelik şansı olarak gördü. Bende değerlendirdim. Ondan sonra o şekilde çok koyu çıkmadı testlerim. Acaba ben o dönem yumurtlamış olabilir miyim? Tam pik olmadan yumurtlamam mümkün mü? Bugün hayatımda ilk defa sol kasığıma defalarca sancı girdi rahatsız edici şekilde. İçime bir şüphe düştü acaba 27 kasımda yumurtladıysam, hamile kalmış olabilir miyim ne dersiniz? Üzerinden tam 1 hafta geçti bugün. Kasık sancılarımın sebebi o olabilir mi sizce? Ovülasyon testinden anlayan deneyimli arkadaşları yorumlara bekliyorum :)) 