Arkadaşlar reglme 10 gün var ama iki haftadır sol tarafıma iğne batıyor sanki belim ağrıyor böle aşağıdan biri çekiyor gibi oluyor. Ve dün bi an da ödem topladım ellerim şişdi bugün indi Bu şekilde olan var mıydı yada böle hamile kaldını öğrenen yoksa regl min geçmesini mi beklemeliyim test yapayım mı