ozlem6060 canimyavrum_ bende Şuan 26+5 im bende de hareketleri çok az ya cuma kontrolüm var umarım iyidir
canimyavrum_ Aslaninannesi_ bsey olmaz dimi bebegime calistigim icin uykusuz kaliyorum oda beni yoruyor
Aslaninannesi_ canimyavrum_ canım yat hareket ediyor mu bak ediyorsa Allah’ın izniyle bir şey olmaz etmiyorsa uzun süre doktora gidebilirsin