19+3 ani baş dönmesi baş ağrısı ve mide bulantısı şikayetleri sebebiyle acile gittim. Kan değerleri arasında 3 değer susuzluğa işaretmiş ve 3üde maalesef süşük çıktı yatış dediler. Kabul etmedim bol su tüketin qma işe yaramayabilir diyorlar. Bulantı hapı kullanıyorum. Fayda etmiyor. Böyle bir durum yaşayan var mı?