Gamze_gamze Bu zamana kadar kararında giden tsh değerim 3 e çıkmış. Doğuma yakın hormonlarda dengesizlik mi oluyor acaba? Doktor gebelikte 1.5 un üzerine çıkmamalı demişti çünkü
Perihan3 Benimde 3.41 olmus suan doktordayim ilac yazcak sanirim onceki gebeligimde 4.1 olmustu bir aylik ilacla eskiye dondu
Gamze_gamze Perihan3 bu zamana kadar seyirinde gidiyordu ilaç kullanıyordum dengede tutmuştuk. 37. Haftada neden çıktı onu anlamadım yani