Tlaytas Kizlar cuma günü bel agrisiyla özel hastaneye gittim kendi doktorum yoktu baska bi doktor bakti acilman var kesen geliyo dikis gerekiyo dedi haftaya dikis atalim dedi haftasonu girdigi icin neyse dün Devlet hastanesine gittim oda korkulucak bisi yok acilma önceki bebekten kalmis olabilir su an dusuk tehlikesi yok dedi 20 haftaligim bu arada yarinda kendi doktoruma gorunucem kime inanicam bilemedim bazilarida özel para koparmak icin öyle demistir falan diyo
Arzukamer Tlaytas merhaba canim benimde dünden beri bi bel agrisi var 25 haftaligim korktum bende simdi açılma sadece bel agrisiylami oluyor baska belirti oluyormu
Tlaytas Arzukamer bende baska bi sikayet yok canim bel agrimda girip cikiyor sürekli degil cok siddetli oluyor ama
Arzukamer Tlaytas ya benim siddetli degil adet olackmis gibi bide uzaninca gecio ayakta kalinca oluyor bende merak ettim simdi
Tlaytas Arzukamer rahim büyüdügü icinde olabilir kontrolunde sorarsin doktoruna benimki karindan gorunmedi alttan bakti gordu
Arzukamer Tlaytas him anladim canim inşallah sikinti olmaz rabbim saglikla kucagimiza almayi nasip etsin inslalah