Salı günü ikili test için hastaneye gittim. Radyoloji uzmanı Nurcan Peker hastalarını ikişer ikişer odasına aldı. Tabi haliyle diğer hasta ile ilgilendiği için 10dk bekledim. Eşim de o esnada dışarıda isi. Bana sıra gelince eşimi içeriye aldılar. Eşim gelince ‘sevgilim yeni başladık görüntülemeye’ dedim. Nurcan Peker de ‘yeni başlamasak ne olur’ dedi. Eşim merak etmiştir diye dedim. Ama o lafını hiç sevmedim. Üstelik bekleme aşamasında yan tarafta muayene olan çocuk vardı. Kadını da çocuğunun yaşını değil de doğum yılını söylediği için azarladı. İşim gücüm yok bir de yaş mı hesaplayacağım dedi 😳
Danışmada çalışanlar ayrı, laboratuvarda çalışanlar ayrı bir suratsız, ilgisiz,anlayışsız.