Kızlar geçen hafta 12+2 gebeyken Doktor %90 kız dedi kordon iki bacak arasındaydı baya uğraştı görmem için çok net konuştu bugün 13+1 im doktor kontrolüm vardı erkek dedi baya pipisi görünüyor zaten bu durumu yaşayan varmı neden böyle oldu ya önemli olan sağlıklı olması kız erkek farketmez ama içimde bi buruklukda kaldı :)