0znur bende 36+3 haftalik oldum. Doğum şeklim henüz belli değil ve doktorum 37. haftada cati muayenesi yapip dogumu konusucaz dedi. Hersey yolunda giderse, erken doğum olmazsa 20-21 Aralık tan önce olmaz dedi. Zaten daha hastane çantamı hazırlamadım, biraz daha beklesin ☺️ Hem çok heycanliyim hem korkuyorum. İlk gebeligim, ne hissetmem gerektiğini bilmiyorum ☺️ insallah sağlıkla kucağımıza alırız 🌸