Artı Medin Ovülasyon testini aldım adetim dün başladı aslında dün koyu koyu lekeler geldi sabaha karşı başladı yani bugün normalde birinci gün ama ben dünle beraber mi saymaya başlayacağım yani dün birinci gün olarak mı saymam gerekiyor bir de bu ovülasyon testini ne zaman yapacağım bana açık bir şekilde yazar mısınız