Glsm_sglm Merhaba ben 2 hafta önce ikili tarama testine girdim doktor bana rahimde direnç artışı görünüyor dedi bebekte gelişim geriliğine sebep oluyormuş bu konu hakkında bilgisi olan yardımcı olabilir mi