2cocukluana_ Oykulum-61 oldu bacım 50 çıktı lökosit değerim doktor inatla antibiyotik kullanmiycaz su iç bol bol idrarla atar o dedi 5.ayda seviyem 11 e düşmüştü şimdi nedir bilmiyorum ağrı anci vs yok
bebegimibekliyorum__ Oykulum-61 aslında çok bi belirtim yoktu crp yüksekti idrar testi verince çıktı arada kasık ağrısı ve idrarda bazen yanma piyeloseptyl kullandım geçti belki ama crp düşmüyor 12 haftalığız
Oykulum-61 bebegimibekliyorum__ bebegimibekliyorum__ benimde dün bugün kasık ağrım var ve çok sık idrara çıkıyorum ve yanma var bende ondan şüpheleniyorum bende 11 haftalık oldum bugün ilk gebeliğimde yaşamıştım ama son aylardaydı tek kullanımlık ilaçla geçmişti haftaya randevum var kararsız kaldım gidip gitmemekte
bebegimibekliyorum__ Oykulum-61 kesinlikle gitmelisin enfeksiyon tedavi edilmesi gereken bir şey 6. Haftadan beri tedavi ediliyorum ilaçla
Oykulum-61 2cocukluana_ benfe kontrolde soylicem baksın bende normal zamanda da oluyor çünkü çabuk kapabiliyorum 🤦🏼♀️
Anoniminiz Ben doktora yazmıştım kokulu sarı akıntım var diye test falan demedi fitil verdi 9+4. Sağlık ocağı uyarmıştı beni en az 2 litre su içmelisin enfeksiyon çok yaşanıyor diye ama hava soğuk olunca su gitmiyo