piiremsesinannesiii oyun gruplarına götürmeyi düşünür müsünüz ? Bunaldığınız için çocuğunuzu kreşe vermek pek uygun bir düşünce yapısı gibi gelmedi bana. Hepimiz zaman zaman bunalıma giriyoruz sizi anlıyorum ailemden uzaktayken her gün ağlama krizleri yaşardım ama en azından 24 ay olsa daha sağlıklı olmaz mı? Çünkü kreşe verseniz yarım gün sizden uzak kalacak uzun süre değil mi 19 aylık bir bebek için, bu açıdan da düşünmelisiniz. Sonuçta çalışmak zorunda değilsiniz uzaklaşmak istediğiniz için bunu istiyorsunuz ortada bir mecburiyet yok. Bende ev hanımıyım şu an oğlum 2 yaşında ve kreşe versem yapamaz herkes az çok çocuğunu tanır 3 yaş civarında vermeyi planlıyorum, kendimize de vakit ayırmamız lazım ama her şeyi enine boyuna düşünerek yapmalıyız umarım hem sizin hem bebeğiniz için sağlıklı sonuçlara varırsınız 🫶🏼🫶🏼🫶🏼