Merhabalar Dün Doktora Gittim 6+5 Dedi ama kese Güzel Gelişmiş Yolk sac var Bebek yok dedi alttanda baktı 1 hafta bekleyelim %99 yok ama sonrasında kürtaj yapalım dedi böyle olup sonradan bebeği gören var mı kanamam Felanda yok ? İlk gebelik 2 sefer tüp bebek denedik olmadı bu kendiliğinden oldu 😔