Sans_seninle Merhaba kızlar buğün regl 2 gün geçti bu sabah test yaptım ikinci çizgim silinik çıktı sizce kan vermelimiyim yoksa biraz da beklemelimiyim
Yeniannelerburda Sans_seninle benimde bir testim silik çok silik çıkmıştı. Erken çıkaran test aldık onda hemen çıktı ve 8 haftalık hamile olmama rağmen diğer klasik beyaz teste silik çıkmıştı
Sans_seninle Yeniannelerburda böylemiydi peki yükledim de fotoğraf kaset test de aldım bığün ama o bozuk çıktı
Dilncan Sans_seninle Google’dan mutlu resim sitesine gir canım ordan fotoğrafı yükle sonra linkini kopyalayıp buraya yapıştır
Sans_seninle Kızlar bakın sarı kurumuş olan ilk yaptığım adetime 12 gün kala adetime 4 gün kala biride 2 gün kala yaptım birde 2 gün gecikirken yaptım nuğün yaptığım telefonda gözükmüyor ama çok silinik çizgi çıktı
Merveemctgcl Sans_seninle canım test yanıltıyor olabilir yanıltmıyorsa da kimyasal olabilir çünkü koyulaşması gerekiyordu gün geçtikçe bence bi kan ver
nurdaneg0716 Sans_seninle bende aynısından almıştım canım silik çizgi çıkmıştı ertesi gün kan verdim gebelik çıkmıştı umarım sende de çıkar en kesin kan testi sonuç verir ama adetin geçti mi geçtikten sonra ver istersen
Sans_seninle rabiayy gerçekten mi çünkü hep aynı yerden alıyorum birde hep silik çıkıyor şimdi gidip alsam başka yerden çıkar mı
Yeniannelerburda Sans_seninle yok bu testten değildi bnmki küçük beyaz olandi ama silikliigi bu kadar bile yoktu hatta. Sonra bu senin resmdekinden aldım markasını hatirlamiuorm ama şekli böyle ucu pembeydi onda tam kırmızı çıktı hemen bnm.gunum çok geçmişti öğrendiğimde 8 haftalıkti
Sans_seninle nurdaneg0716 2 gün geçti benim testin markeası artımed di yalancı pozitif çıkarıyor diyorla r
nurdaneg0716 Sans_seninle ben markasını net hatırlamiyorum yalan olmasın şimdi ama böyle mor kapaklı idi