Ozeyyneb Esrpl birinci gebeliğimde 2 gün sonra yaptım. Şimdi baktım nişanom gelmiş kısmet artık son 1 gündeyim zaten
EgeF35 Esrpl benim ilk dogumumda gecesi agrim hafiften baslamisti sabahina nisanim geldi ve hemen sancilarim tutmustu 6 saat icinde dogumum olmustu canim . Ama her nisan geldiginde dogum hemen baslamiyor belli olmuyor yani
Fatmagvn Nls-46 herkeste aynı olmuyormuş ama nişan gelmesi kahverengi bir lekelenme oluyor, sonrasında adet sancısı gibi bir sancı oluyor hafif ve şiddetleniyor..ben 3 gün sonra doğum yapmıştım
Esrpl Fatmagvn iki doğum bile farklı oluyor ilk doğumda nişan hemen ardından su gelmişti. Şimdi geldi ama sancı falan yok.
sevaldqn1 Esrpl benim 1 den fazla nişanım geldi arası baya uzundu yani o yüzden teoriler bana uymuyor🤣
Esrpl Betul-97 yaa inşallah benim de öyle olur. 39+4 üm bugün kanlı akıntı geldi ama nişan mıdır anlamadım aşırı sümüksü değildi biraz yoğundu sadece
Betul-97 Esrpl Benimki kanlı bile değildi bir avuç şeffaf damarlı bir şey geldi doktorum mukus tıkacıdır demişti doğum yakın dedi 2 gün sonra regl ağrısı bir ağrıya uyandım ve suyum geldi öyle doğum yaptım
sevaldqn1 Esrpl haftalarımı hatirlamiyorum ama 36dan sonra geldi rahat 3 4 kez geldiğini hatırlıyorum en son geldiğinden 2 3 gün sonra doğurdum yanlış hatırlamıyorsam
aogoya Esrpl 1. Doğumumda 1 hafta sonra Doğumumda hala tık yok normalde doğurmuştum 😂 ama nişan bile gelmedi 😂
Esrpl Ya doktor 40+1 de yatış vercem dedi. O zaman kadar gelsin istiyorum 🤲🏻 suni falan istemiyorum. İnşallah gelir