ilknur_dmrl1 bebeğim için 3 tane yenidoğan 5 li set takım,3 zıbın, 2 tane ince penye battaniye bir tane hastaneden çıkarken sarmak için kalın battaniye. Bez ve ıslak mendil. Kendime de bir gecelik bir pijama takımı. Depend bez, 1 emzirme sütyeni 2 atlet 3 kilot(depend olduğu için kilot kullanmıyorum gerçi), göğüs kremi,süt sağma makinesi, hastaneden çıkarken giymek için polar eşofman takımı. Hastanede herhangi bir sorun olmazsa 1 gün kalıyorum