Kanama alanı yaşayan var mo? Neler kullandınız nelere dikkat ettiniz? Süreç nasıl ilerledi? 8 haftalık hamileyim doktorum kese ve bebek çok uyumlu çok güzel dedi. Ama 8 haftalık değil daha küçük (geç döllenme olabilir dedi) herhangi bir sorun görmedi. Ama 6 gündür kanamam var maalesef progestan 200 mg kullanıyorum sabah/akşam. Yarın doktor kontrolüm var