Fatma011 aysegul_71 valla benim de canım çok çekmişti 2-3 defa kaçamak yapıp yedim bir zararını görmedim yine de siz bilirsiniz
Gamzeacis aysegul_71 Bnim de canım k ile başlayan şeyden çok istemişti yemiştim sonra doktoruma söyledim ben yedim ama diye ohh afiyet olsun demişti tabi yine de sizin kararınız