Kizlar merhaba size bisey sormak istiyorum ozel hastaneye gittigimde ense kalınlığı gayet normal göründü ama devlet hastanesine gittiğimde ikili test için ense kalınlığı sınırda dendi ve ikili test yapıldı şimdi ikili test hem ultrasondaki sayıyla benim kanımdaki şeylere bakılarak risk raporu oluşturuluyorsa özelde yaptırsam daha mı riskli çıkacaktı devlette ense kalınlığı çıktığı için şimdi ona göre mi bir risk raporu oluşturulacak